|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | YDİ1001 | YABANCI DİL-I | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Ön Lisans | Dersin Amacı | Bu ders ile öğrencilerin;
• Temel dilbilgisi kurallarını öğrenmesi,
• İngilizce dinlediğini anlaması,
• İngilizce okuduğunu anlaması,
• İngilizce yazılı ve sözlü olarak kendini ifade edebilmesi amaçlanmaktadır. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Öğr. Gör. Muhammet Cihat BASATOGRUL | Öğrenme Çıktıları | 1 | A2 düzeyinde sözlü olarak kendisini ifade eder. | 2 | A2 düzeyinde dinlediklerini anlar. | 3 | A2 düzeyinde okuduğunu anlar. | 4 | A2 düzeyinde yazılı olarak kendisini ifade eder. |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Öğrencilerin akademik ve mesleki yaşantılarında ihtiyaç duyacakları temel İngilizce bilgileriyle donatılması; dinlediğini ve okuduğunu anlama, yazılı ve sözlü olarak kendini ifade edebilme becerilerinin A2 düzeyinde geliştirilmesi. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Beginner seviyesinin genel tekrarı | | | 2 | Geniş Zaman, a/an/the, soru sorma, kişisel bilgi, aile, sınıf nesneleri | | | 3 | Şimdiki Zaman, yaygın fiiller, doğum günleri, tarihler, sıra sayıları | | | 4 | Geniş Zaman, some, any, a lot of, para, numaralar, fiyatlar | | | 5 | How much, how many, tekil çoğul, kıyafetler, renkler, para, numaralar | | | 6 | There is/there are, yer edatları, sıklık soran soru ve cevaplar | | | 7 | Sayılabilen sayılamayan isimler, yer edatları, have got, bir şehirdeki yerler | | | 8 | Ara sınav | | | 9 | Was/Were, there was/there were, geçmiş zaman gösteren ifadeler, tarihler, teknoloji | | | 10 | Di'li geçmiş zaman (düzenli), uçakla yolculuk, ricalar | | | 11 | Di'li geçmiş zaman(düzensiz), bir biyografya, | | | 12 | Di'li geçmiş zaman(olumsuz), müzik türleri ve müzisyenler, bir biyografya | | | 13 | Di'li geçmiş zaman(sorular), "Geçen hafta sonu ne yaptın?" | | | 14 | Genel tekrar | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Essential English 2 Elementary PAUL SELIGSON Ricmond Yayınları 2009
www.yourlearningplace.com | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 | Final Sınavı | 1 | 10 | 10 | Quiz | 2 | 5 | 10 | Proje Hazırlama | 2 | 5 | 10 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | ÖÇ2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | ÖÇ3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 | ÖÇ4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 1 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
Yozgat Bozok University, Yozgat / TURKEY • Tel (pbx): +90 354 217 86 01 • e-mail: uo@bozok.edu.tr |
|
|