Third Cycle Programmes
    (Doctorate Degree)
Second Cycle Programmes
    (Master's Degree)
First Cycle Programmes
    (Bachelor's Degree)
Short Cycle Programmes
    (Associate's Degree)
 
First Cycle Programmes (Bachelor's Degree)

FACULTY OF AGRICULTURE AND NATURAL SCIENCES - DEPARTMENT OF HORTICULTURAL CROPS -



General Description
History
Horticultural Department was founded in 2006. Education at the level of bachelor and MSc in 2013. The academic staff consists of 1 associate professor, 3 assistant professor and 3 research assistants.
Qualification Awarded
Students in undergraduated education programs who all of the theoretical and practical courses with internships are successful are award licens diploma.Students require to take at least 2.00 to be successful from the their courses in 4 point grading system
Level of Qualification (Short Cycle , First Cycle , Second Cycle, Third Cycle)
First Cycle
Specific Admission Requirements
Specific Arrangements For Recognition Of Prior Learning (Formal, Non-Formal and Informal)
Qualification Requirements and Regulations
Profile of The Programme
Occupational Profiles of Graduates With Examples
Access to Further Studies
Examination Regulations, Assessment and Grading
Graduation Requirements
Mode of Study (Full-Time, Part-Time, E-Learning )
-
Address, Programme Director or Equivalent
Facilities

Key Learning Outcomes
1Alanı ile ilgili bilim dallarındaki kavramları, prensipleri ve olayları kavrar.
2Alanı ile ilgili sahip olduğu insan sağlığı ve çevre bilinci konularındaki bilgi birikimini toplum yararına kullanır.
3Alanı ile ilgili güncel konular hakkında bilgi sahibi olur.
4Farklı disiplin alanlarıyla ilgili karşılaşılan sorunlarda karar verme sürecinde rol oynar. Analitik düşünme yeteneği ile sonuç çıkarma sürecinde zamanı etkin kullanır.
5Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini nicel ve nitel verilerle destekleyerek uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşır.
6Alanında edindiği ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır. Günün koşullarına bağlı olarak bu bilgileri yeniler.
7Alanıyla ilgili olay ve olguları kavramsallaştırma becerisine sahip olur; bilimsel yöntem ve tekniklerle inceler. Problemlerin incelenmesi için deney tasarlayıp gerçekleştirir, veri toplar, sonuçları analiz eder ve yorumlar.
8Alanı ile ilgili tesis/işletme kurabilir veya işletebilir.
9Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütür.
10Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı İleri Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır.
11Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen bilimsel yaklaşımı ön plana alacak şekilde ileri düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir.
12Alanında edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlar ve değerlendirir, güncel teknolojik gelişmelere paralel sorunları tanımlar, analiz eder, araştırmalara ve kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirir.
13Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alır.
14Alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere uygun hareket eder.
15Alanı ile ilgili mevzuatı bilir ve değişiklikleri takip eder.


Key Programme Learning Outcomes - NQF for HE in Turkey
TYYÇKey Learning Outcomes
000000000000000
KNOWLEDGE1
SKILLS1
2
COMPETENCES (Competence to Work Independently and Take Responsibility)1
2
3
COMPETENCES (Learning Competence)1
2
3
COMPETENCES (Communication and Social Competence)1
2
3
4
5
COMPETENCES (Field Specific Competence)1
2


Course Structure Diagram with Credits
 
Yozgat Bozok University, Yozgat / TURKEY • Tel  (pbx): +90 354 217 86 01 • e-mail: uo@bozok.edu.tr