1 | alanı ile ilgili verilerin toplanması uygulanması ve sonuçların duyurulması aşamalarında toplumsal,bilimsel,kültürel ve etik değerlere sahip olma
|
2 | sosyal hakların evrenselliği,sosyal adalet,kalite ve kültürel değerler ile cevre koruma iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma
|
3 | bir yabancı dili en az avrupa dil portföyü A2 genel düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşlarıyla iletişim kurabilme
|
4 | alanın gerektirdiği en az avrupa bilgisayar kullanma lisansı temel düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme |
5 | Yaşlı bakımı alanında edindiği temel düzeydeki teorik ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma
|
6 | yaşlı bakımı alanıyla ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme
|
7 | yaşlı bakımı alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme
|
8 | yaşlı bakımı alanıyla ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme
|
9 | yaşlı bakımı alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme sorunları tanımlayabilme,analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme
|
10 | Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilir. |
11 | Yaşlı bireyin sağlığını korur, geliştirir ve sağlıktan sapma durumlarında uygun girişimlerini planlar ve öğrendikleri doğrultusunda uygular.
|
12 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme
|
13 | Sağlık ekibi içinde yeterli ve etkin biçimde rol alır. |
14 | Sorumluluğu altında çalışanların bir proje cercevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme |
15 | yaşlı bakımı alanıyla ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngürelemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
|
16 | yaşlı bakımı alanında edindiği temel düzeydeki teorik ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma
|
17 | Yaşlı Bakımı Alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma |
18 | yaşlı bakımı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme |
19 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme |
20 | yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmış olma |
21 | Bir yabancı dili kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme
|
22 | Mesleğin gerektirdiği bilişim ve iletişim becerilerini kullanır |
23 | Kişiler arası iletişim yöntem ve becerilerini kullanır. |
24 | öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine ve ya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme |
25 | Sağlık ekibi içinde yeterli ve etkin biçimde rol alır.
|
26 | Yaşam boyu öğrenmeyi benimseyerek, mezuniyet sonrası kurum içi, yerel, ulusal ve uluslar arası eğitimlere katılır
|
27 | Bireylerin eşsiz ve yaşam hakkının mutlak olduğuna inanır ve bilimsel, temel hak, özgürlükler ve humanistik ilkeler doğrultusunda bakım verir. |