1 | Sosyal bilimleri oluşturan disiplinlere ilişkin temel bilgileri edinir. |
2 | Sosyal Bilgileri oluşturan disiplinlere ilişkin kavram, beceri ve değerleri edinir. |
3 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanında bir araştırma problemini tasarlayıp, araştırma tekniklerine uygun olarak sonuçlandırır. |
4 | Sosyal Bilgiler programının amaç, içerik, yöntem ve ölçme-değerlendirme boyutlarını kavrar. |
5 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanındaki güncel gelişmeler ve uygulamaları takip eder. |
6 | Bütünleşik bir alan olan Sosyal Bilgilerde disiplinler arası perspektifi kazanır. |
7 | Öğrenme-öğretme ortamını öğrencilerin bireysel gelişim özelliklerine (fiziksel, duyuşsal, bilişsel ve psiko-motor) uygun şekilde düzenleyebilir. |
8 | Sosyal Bilgiler öğretim programındaki kazanımlara uygun olan basılı, görsel ve teknolojik materyalleri belirler ve bunları etkili kullanır. |
9 | Sosyal Bilgiler dersinde öğrenciyi gerçek yaşama hazırlayacak problemleri seçer ve bunların etkin çözümü hakkında alternatifler sunar. |
10 | Sosyal Bilgiler öğretmen adayı, öğrencilerini bir proje kapsamında bağımsız çalışabilen ve sorumluluk alabilen bireyler olarak yetiştirecek donanıma sahip olur. |
11 | Sosyal Bilgiler eğitimi için belirlenen kazanımların özelliğine uygun öğrenme-öğretme sürecini planlar ve uygular. |
12 | Bir Sosyal Bilgiler öğretmeni olarak mesleki ve kültürel anlamda etik değerleri gözetir. |
13 | Sosyal Bilgilerde yoruma açık konularda eleştirel düşünme ve empati kurabilme becerileri edinir. |
14 | Öğretim sürecini planlama bilgi ve becerisine sahip olur. |
15 | Okul, aile ve toplumla etkin bir şekilde iş birliği yapabilir. |
16 | Sosyal bilgiler öğretiminde ele aldığı konuları Atatürk ilke ve inkılâplarının dayandığı temel esaslar ile ilişkilendirebilir. |
17 | Sosyal Bilgileri oluşturan disiplinlere ilişkin kavram, beceri ve değerleri edinir.
|
18 | Sosyal Bilgiler programının amaç, içerik, yöntem ve ölçme-değerlendirme boyutlarını kavrar.
|
19 | Öğrenme-öğretme ortamını öğrencilerin bireysel gelişim özelliklerine (fiziksel, duyuşsal, bilişsel ve psiko-motor) uygun şekilde düzenleyebilir.
|
20 | Sosyal Bilgiler öğretim programındaki kazanımlara uygun olan basılı, görsel ve teknolojik materyalleri belirler ve bunları etkili kullanır.
|
21 | Sosyal Bilgiler dersinde öğrenciyi gerçek yaşama hazırlayacak problemleri seçer ve bunların etkin çözümü hakkında alternatifler sunar.
|
22 | Sosyal Bilgilerde yoruma açık konularda eleştirel düşünme ve empati kurabilme becerileri edinir. |
23 | Öğretim sürecini planlama bilgi ve becerisine sahip olur. |
24 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanında bir araştırma problemini tasarlayıp, araştırma tekniklerine uygun olarak sonuçlandırır. |
25 | Sosyal Bilgiler öğretmen adayı, öğrencilerini bir proje kapsamında bağımsız çalışabilen ve sorumluluk alabilen bireyler olarak yetiştirecek donanıma sahip olur. |
26 | Bir Sosyal Bilgiler öğretmeni olarak mesleki ve kültürel anlamda etik değerleri gözetir.
|
27 | Okul, aile ve toplumla etkin bir şekilde iş birliği yapabilir. |
28 | Sosyal Bilgileri oluşturan disiplinlere ilişkin kavram, beceri ve değerleri edinir.
|
29 | Öğrenme-öğretme ortamını öğrencilerin bireysel gelişim özelliklerine (fiziksel, duyuşsal, bilişsel ve psiko-motor) uygun şekilde düzenleyebilir.
|
30 | Sosyal Bilgiler dersinde öğrenciyi gerçek yaşama hazırlayacak problemleri seçer ve bunların etkin çözümü hakkında alternatifler sunar. |
31 | Sosyal Bilgiler eğitimi için belirlenen kazanımların özelliğine uygun öğrenme-öğretme sürecini planlar ve uygular. |
32 | Öğretim sürecini planlama bilgi ve becerisine sahip olur. |
33 | Sosyal bilgiler öğretiminde ele aldığı konuları Atatürk ilke ve inkılâplarının dayandığı temel esaslar ile ilişkilendirebilir. |
34 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanındaki güncel gelişmeler ve uygulamaları takip eder. |
35 | Okul, aile ve toplumla etkin bir şekilde iş birliği yapabilir. |
36 | Sosyal bilimleri oluşturan disiplinlere ilişkin temel bilgileri edinir. |
37 | Sosyal Bilgileri oluşturan disiplinlere ilişkin kavram, beceri ve değerleri edinir. |
38 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanında bir araştırma problemini tasarlayıp, araştırma tekniklerine uygun olarak sonuçlandırır. |
39 | Sosyal Bilgiler programının amaç, içerik, yöntem ve ölçme-değerlendirme boyutlarını kavrar. |
40 | Sosyal Bilgiler eğitimi alanındaki güncel gelişmeler ve uygulamaları takip eder.
|
41 | Bütünleşik bir alan olan Sosyal Bilgilerde disiplinler arası perspektifi kazanır.
|
42 | Öğrenme-öğretme ortamını öğrencilerin bireysel gelişim özelliklerine (fiziksel, duyuşsal, bilişsel ve psiko-motor) uygun şekilde düzenleyebilir.
|
43 | Sosyal Bilgiler öğretim programındaki kazanımlara uygun olan basılı, görsel ve teknolojik materyalleri belirler ve bunları etkili kullanır. |
44 | Sosyal Bilgiler dersinde öğrenciyi gerçek yaşama hazırlayacak problemleri seçer ve bunların etkin çözümü hakkında alternatifler sunar. |
45 | Sosyal Bilgiler öğretmen adayı, öğrencilerini bir proje kapsamında bağımsız çalışabilen ve sorumluluk alabilen bireyler olarak yetiştirecek donanıma sahip olur. |
46 | Sosyal Bilgiler eğitimi için belirlenen kazanımların özelliğine uygun öğrenme-öğretme sürecini planlar ve uygular. |
47 | Bir Sosyal Bilgiler öğretmeni olarak mesleki ve kültürel anlamda etik değerleri gözetir.
|
48 | Sosyal Bilgilerde yoruma açık konularda eleştirel düşünme ve empati kurabilme becerileri edinir.
|
49 | Öğretim sürecini planlama bilgi ve becerisine sahip olur. |
50 | Okul, aile ve toplumla etkin bir şekilde iş birliği yapabilir. |
51 | Sosyal bilgiler öğretiminde ele aldığı konuları Atatürk ilke ve inkılâplarının dayandığı temel esaslar ile ilişkilendirebilir. |