Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
MAT572DİZİ UZAYLARI VE MATRİS DÖNÜŞÜMLERİ IISeçmeli116
Dersin Seviyesi
Yüksek Lisans
Dersin Amacı
Toplanabilmeyi kavratmak
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Dr.Öğr.Üyesi Funda BABAARSLAN
Öğrenme Çıktıları
1Toplanabilmeyi öğrenir
2Toplanabilmeyi uygular
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Dersin İçeriği
Toplanabilme metotları, Abel tipi dönüşümler, Nörlund ve Nörlund tipi dönüşümler, Hölder ortalaması ve Cesaro ortalaması, Euler, Taylor ve Borel üstel dönüşümleri, Hausdorff ortalaması.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Toplanabilme metotları
2Toplanabilme metotları
3Abel tipi dönüşümler
4Abel tipi dönüşümler
5Nörlund ve Nörlund tipi dönüşümler
6Nörlund ve Nörlund tipi dönüşümler
7Hölder ortalaması
8Hölder ortalaması
9 Cesaro ortalaması
10 Cesaro ortalaması
11 Euler dönüşümü
12 Taylor dönüşümü
13Borel dönüşümü
14Hausdorff ortalaması
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
1. J.Boos,Classical and modern methods in summability 2. R.E.Powell and S.M.Shah,Summability theory and applications
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav17070
Final Sınavı18080
Bütünleme Sınavı12020
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)170
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi
ÖÇ1
ÖÇ2
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Yozgat Bozok University, Yozgat / TURKEY • Tel  (pbx): +90 354 217 86 01 • e-mail: uo@bozok.edu.tr